Ansatte

Underviser i B, BAut, TG, BE, B96, A, A1, A2, AM146
E-post post@uturntrafikkskole.no

Om trafikkskolen

Velkommen til U-turn trafikkskole på Løkkemyra.

Vårt hovedmål er at du skal bli en sikker og trygg trafikant, som tar gode valg med høy beslutningskvalitet, og som gir kjøremåten en lav risiko, i samhandling med andre.

Vi legger også stor vekt på at du skal bli en teknisk god og effektiv sjåfør på veien, og er den vi ønsker å møte i trafikken.

Vi er også opptatt av at tiden din hos oss skal bli en hyggelig opplevelse, og bli mest mulig interessant og lærerik.

Vi tilbyr også veiledet hjemmeundervisning for våre elever og ledsagere, så du kan spare titusenvis av kroner på din opplæring, uten at det går utover kvaliteten, heller tvert imot. Rådgiving, coaching, og et tilpasset systematisk undervisningsopplegg, som du kan følge hjemme, med din ledsager, i samarbeid med oss.

En effektiv opplæring for en lang karriere på veien.

Vårt kontor er foreløpig ubemannet, men om dere har spørsmål, så kan dere ta kontakt på telefon 46 80 88 92 eller nå oss på mail post@uturntrafikkskole.no.

Utenom åpningstid kan du gjerne kontakte oss via facebook, messenger, mail og sms.

Vi holder til i Rørgata 8, i Kristiansund.

Vi ser frem til å hjelpe deg med førerkort!

Rørgata 8
6517 Kristiansund

E-post: post@uturntrafikkskole.no

Kommende kurs

Messenger

Inneholder bruk som krever aktivt samtykke

For å gi deg en best mulig kundeopplevelse analyserer vi hvordan nettsidene våre blir brukt.